سرخط خبرها
خانه / میوه آووکادو / ثبت سفارش آووکادو ایران

ثبت سفارش آووکادو ایران

آووکادو ایران یکی از بهترین میوه های تولید شده در این کشور است. این میوه به دلیل ارزش غذایی بالا طرفداران زیادی در کل دنیا دارد زیرا با مصرف میوه این گیاه بسیاری از بیماریهای ناشی از سوء تغذیه برطرف شده و جایگزین بسیار خوبی برای انواع قرص می باشد. ثبت سفارش آووکادو مخصوص مشتریانی است که قصد خرید عمده آن را دارند می باشد. در این صورت می توانند از تخفیف های داغ این مجموعه نیز بهره مند شوند.ثبت سفارش آووکادو ایران

آیا آووکادو میوه ای خون ساز است؟

آیا آووکادو میوه ای خون ساز است؟ مهمترین خواص آووکادو برای بدن چیست؟ امروزه اکثر افراد میوه آووکادو را می شناسند، مخضوصاً که این میوه در زیبایی تاثیر بسزائی دارد. میوه آووکادو ظاهر آن به شکل گلابی است. رنگ پوست آن سبز تیره و دارای هسته‌ای بزرگ می باشد.

میوه این گیاه بسیار محبوب بوده و طرفداران زیادی دارد متخصصین تغذیه با توجه به فواید و ارزش غذایی بالایی که این گیاه دارد آن را جزء بهترین میوه ها می دانند زیرا این میوه مانند روغن زیتون سرشار از خاصیت بوده و دارای اسید فولیک می باشد.
شاید یکی از مشکلاتی که اکثر افراد بیمار با آن روبرو هستند کمبود ویتامین های موجود در بدن می باشد. این میوه خون ساز است و از بیماری‌های بد مانند سرطان پستان پیشگیری میکند سرشار از همه نوع مواد غذایی مفید به غیر از ویتامین C می باشد همچنین افرادی که از فشار خون بالا رنج می‌برند و از قرص استفاده می نمایند بهتر است به جای استفاده از دارو از این میوه با ارزش استفاده نمایند تا سلامتی آنها را مانند روز اول برگردد.

مرکز پخش آووکادو در ایران

مرکز پخش آووکادو در ایران آووکادو معروف گلابی تمساح یک میوه بسیار خوشمزه با هسته درست است سرشار از انواع ویتامین های A و B و همچنین پتاسیم و منیزیم می‌باشد. میوه این گیاه سرشار از چربی گیاهی می باشد.

دارای خواص فوق العاده شگفت انگیزی است و در درمان بسیاری از بیماری ها موثر می باشند زیرا حاوی آنتی اکسیدان بوده و گلوتامین موجود در این میوه بسیار مفید برای کبد جهت تصفیه خون می باشد.

بسیاری از بیماری‌های صعب‌العلاج در ایران ناشی از کمبود بسیاری از ویتامین هاست استفاده از این میوه با ارزش خطر ابتلا به انواع سرطان ها را کم می‌کند. همانطور که میدانید، یکی از راه های درمان بسیاری از سرطان ها شیمی درمانی می باشد.
میوه این گیاه می تواند عوارضی که ناشی از شیمی درمانی می باشد به طور چشمگیری کاهش دهد. از خواص دیگر این میوه دوست داشتنی این است که مانع بروز بیماری‌های قلبی و هرگونه سکته می شود به همین دلیل با توجه به ارزش غذایی و درمانی آن، مشتریان عمده ای نیز جهت خرید وجود دارد. این مرکز پخش آووکادو را، در وزنهای درشت در سایزهای ۲۰۰ تا ۳۵۰ گرم در سراسر کشور توزیع می نماید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مرتضی خوشخو
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09103404739
telegram icon تلگرام: tidafruit@
instagram icon اینستاگرام: tidafruit
email icon پست الکترونیکی: tidafruits@gmail.com

درباره ی talia

مطلب پیشنهادی

قیمت میوه

قیمت میوه آووکادو در بازار

میوه آووکادو خارجی با انواع قیمت های مختلف در بازار پخش می شود که عمده …

دیدگاهتان را بنویسید