سرخط خبرها
خانه / میوه آووکادو / آووکادو کنیایی مرغوب / توزیع مستقیم آووکادو کنیایی مرغوب

توزیع مستقیم آووکادو کنیایی مرغوب

توزیع مستقیم آووکادو کنیایی مرغوب توسط بسیاری از عرضه کنندگان این نوع میوه انجام می شود چون می توانند به طور قابل توجه ای میزان محصول فروش رفته خود را افزایش دهند. آووکادو میوه ای سبز رنگ و استوانه ای شکل است که روی درختانی همیشه سبز می روید که شامل مواد مغذی فراوانی می باشد که همه آن ها به نحوی به سلامتی بدن کمک می کنند.

توزیع مستقیم آووکادو کنیایی مرغوب

پتاسیم موجود در آووکادو کنیایی مرغوب

پتاسیم موجود در آووکادو کنیایی مرغوب پتاسیم موجود در آووکادو کنیایی مرغوب باعث شده فشار خون بالا کاهش پیدا کند علاوه بر این آووکادو خواص فراوان دیگری هم برای سلامتی دارد به عنوان نمونه مصرف آن می تواند نیاز شما به پزشک را برطرف کند به کاهش کلسترول بد خون کمک می کند که این باعث سلامتی قلب و عروق می شود.

چربی های غیر اشباع سالمی دارد به همین دلیل برای کاهش وزن و اشتها مفید است به دلیل بافت نرمی که دارد میوه ای با هضم آسان برای کودکان محسوب می شود و سیستم ایمنی بدن آن ها را تقویت می کند چون دارای خواص ضد التهابی، آنتی اکسیدانی و ضد میکروبی می باشد.

بهترین منبع فیبر است و به درمان مشکلات گوارشی مانند یبوست، زخم معده و معده درد کمک می کند خطر سقط جنین و نقص لوله عصبی جنین را کاهش می دهد و این به دلیل اسید فولیک و فولات موجود در آن می باشد برای سلامتی کبد مفید است چون فیبر و چربی های سالم فراوانی دارد.

میزان گلوکز خون و قند خون را کنترل می کند و به بهبود حساسیت به انسولین کمک می کند غنی از مواد مغذی به نام لوتئین و زاکسانتیین می باشد علاوه بر این آنتی اکسیدان های فراوانی دارد که همه این ها به سلامتی چشم ها کمک می کنند با انواع سرطان ها مبارزه خواهد کرد سطح انرژی ورزشکاران و بدنسازان را افزایش می دهد.

فروش ویژه آووکادو کنیایی مرغوب

فروش ویژه آووکادو کنیایی مرغوب فروش ویژه آووکادو کنیایی مرغوب باعث شده به طرز باور نکردنی میزان محصول فروخته شده افزایش یابد چون مشتریان می توانند با کمترین قیمت بهترین میوه آووکادو را خرید کنند علاوه بر این فواید این نوع میوه برای پوست و مو موجب شده فروش آن افزایش یابد که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • به بهبود خشکی پوست کمک می کند برای این منظور شما می توانید یک فنجان شیر را با آووکادو ترکیب و به روی پوست خود بگذارید.
  • برای درخشان شدن پوست و رفع چین و چروک های صورت خود کافی است یک آووکادو رسیده را بپزید و له کنید و روی پوست خود به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه بگذارید.
  • برای نرم و مرطوب شدن پوست کافی است جو دوسر، شکر و آووکادو له شده را با هم مخلوط و به روی صورت خود قرار دهید.
  • پاک کننده پوست می باشد برای این منظور می توانید عسل، شیر و آووکادو را با هم ترکیب و به روی صورت خود بگذارید.
  • برای تقویت موهای خود کافی است دو قاشق روغن آووکادو و نصف میوه آووکادو را با هم مخلوط و به روی موهای خود قرار دهید.
  • برای درمان موخوره می توانید یک تخم مرغ، یک آووکادو و کمی روغن زیتون را مخلوط و به روی موهای خود قرار دهید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مرتضی خوشخو
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09103404739
telegram icon تلگرام: tidafruit@
instagram icon اینستاگرام: tidafruit
email icon پست الکترونیکی: tidafruits@gmail.com

درباره ی talia

مطلب پیشنهادی

قیمت میوه

قیمت میوه آووکادو در بازار

میوه آووکادو خارجی با انواع قیمت های مختلف در بازار پخش می شود که عمده …

دیدگاهتان را بنویسید