سرخط خبرها
خانه / آووکادو کنیا / مرکز خرید آووکادو کنیا درجه ۱

مرکز خرید آووکادو کنیا درجه ۱

همه ما به دنبال مصرف میوه ها و مواد غذایی هستیم که با خوردن آن به سلامت بیشتر بدن خود کمک نماییم ،حفظ پوست شاداب و بدون چین و چروک آرزوی هر انسانی می باشد ،آووکادو از جمله میوه های استوایی است که با مصرف آن علاوه بر داشتن تناسب اندام می توانیم دارای پوستی با طراوت و جوان باشیم.مجموعه بازرگانی تیدا فروت یکی از بزرگترین مراکز خرید و پخش میوه های استوایی از جمله آووکادو کنیا درجه ۱ با قیمت بسیار مناسب در سراسر کشور به صورت اینترنتی می باشد.

مرکز خرید آووکادو کنیا درجه 1

نقش مصرف آووکادو بر سلامت گوارش

نقش مصرف آووکادو بر سلامت گوارش در اینجا می خواهیم به نقش مصرف آووکادو بر سلامت گوارش بپردازیم:آووکادو دارای مقدار بسیار زیادی فیبر می باشد که به همین خاطر سبب هضم بهتر غذا می شود،همچنین درد معده را کاهش می دهد،زخم معده و دیگر مشکلات گوارشی را برطرف می نماید.چنانچه سندروم روده تحریک پذیر مبتلا هستید مصرف آووکادو می تواند برای شما مفید باشد.همچنین خاصیت ملین بودن آووکادو باعث بهبود یبوست می شود.

از خواص دیگر آووکادو می توان به وجود چربی سالم در این میوه گلابی شکل اشاره نمود که از کبد در برابر بیماری ها محافظت می نماید و همچنین بیماری های کبد را نیز بهبود می بخشد.همچنین اسید های چرب موجود در آووکادو برای کسانی که دیابت دارند اما به انسولین نیز حساس می باشند می تواند موثر باشد و با تنظیم قند خون آن را کنترل نماید.

با خوردن آووکادو می توانید خود را در برابر بسیاری از سرطان ها و بیماری های قلبی و عروقی محافظت نمایید.این میوه استوایی سرشار از انواع ویتامین ها و املاح معدنی می تواند میوه ایده آلی جهت کودکان در سنین رشد باشد تا نیاز های بدنشان به انواع ویتامین ها را برطرف نماید. اکثر بدنسازان نیز به خاطر افزایش قوای بدنی مصرف آووکادو را در برنامه غذایی خود دارند..همچنین خانم های باردار که حالت تهوع صبح گاهی دارند می توانند این میوه خوشمزه و ضد تهوع را میل نمایند.

شرکت پخش آووکادو کنیا درجه ۱

شرکت پخش آووکادو کنیا درجه 1 مجموعه بازرگانی تیدا فروت یک شرکت پخش آووکادو کنیا درجه ۱ می باشد،جهت خرید آووکادو کنیا از این مجموعه می توانید به سایت بازرگانی تیدا فروت مراجعه نمایید و ضمن دریافت مشاوره و راهنمایی های لازم اقدام به ثبت سفارش نمایند و در اسرع وقت سفارشات خود را دریافت نمایند.

این مجموعه با پخش مستقیم این میوه استوایی،نقش واسطه را حذف و باعث کاهش قیمت آن می شود و آووکادو را با قیمت بسیار مناسب نسبت به سایر بازار های مشابه در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.این گروه بازرگانی علاوه بر تامین نیاز داخلی کشور،در صادرات محصولات خود به خارج از کشور نیز فعالیت دارد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مرتضی خوشخو
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09103404739
telegram icon تلگرام: tidafruit@
instagram icon اینستاگرام: tidafruit
email icon پست الکترونیکی: tidafruits@gmail.com

درباره ی talia

دیدگاهتان را بنویسید