سرخط خبرها
خانه / میوه پاپایا / لیست قیمت روز میوه پاپایا یا خربزه درختی

لیست قیمت روز میوه پاپایا یا خربزه درختی

پاپایا یکی از انواع میوه های استوایی است که در آمریکای جنوبی بسیار یافت می شود. کاشت و پرورش این گیاه بسیار ساده و راحت می باشد اما در عین حال حساسیت هایی را نیز دارد. شما میتوانید بذر این گیاه را از فروشگاه ها تهیه کرده و آن را به دو شکل نارس و رسیده مصرف نمایید. این گیاه اغلب به صورت وحشی در کشور های استوایی یا حتی پایین تر از خط استوا می روید. خاک های لومی شنی برای کاشت این میوه بسیار مناسب می باشند و اگر شما بتوانید این شرایط را مهیا کنید، میوه تان بعد از ۶ الی ۱۰ ماه باردهی را آغاز می کند. لیست قیمت میوه پاپایا با توجه به نوع آن قابل تغییر است.

لیست قیمت روز میوه پاپایا یا خربزه درختی

فروش اینترنتی انواع میوه های استوایی

فروش اینترنتی انواع میوه های استواییچند سالی است که واردات میوه استوایی در ایران رونق گرفته است و این به دلیل جذب مشتریان مخصوص به این نوع میوه هاست. بعضی از رستوران ها و هتل های بین المللی هم از این میوه های استوایی برای تهیه ی سالاد، اسموتی و غذا ها استفاده می کنند. عرضه میوه استوایی هم اکنون در بعضی فروشگاه های ایرانی صورت می گیرد. شما به راحتی می توانید طیف وسیعی از انواع این میوه ها را در سایت های اینترنتی مشاهده کرده و در صورت پسند آن ها را خریداری کرده و آن ها را درب منزل دریافت نمایید.

مشخصات میوه پاپایا یا خربزه درختی

مشخصات میوه پاپایا یا خربزه درختیپاپایا یا خربزه ی درختی میوه ایست که مخصوص قاره آمریکا است و اکنون در بسیاری از کشورها از جمله: هند، سری لانکا، فیلیپین و آفریقای جنوبی کشت می شود. درختی است کوچک که دارای یک ساقه به ارتفاع ۴ تا ۱۰ متر و برگ هایی بزرگ به ابعاد ۵۰ تا ۷۰ سانتی متر می باشد. اندازه ی میوه ی پاپایا معمولا بین ۱۵ تا ۴۵ سانتی متر است. پاپایا طعم خوب و مغز لطیف و نرمی دارد و از آن به عنوان پوره نیز استفاده می گردد. همچنین کندن پوست و خارج نمودن دانه های آن بسیار راحت است. پاپایای هاوایی از نوع مکزیکی معمولا خوشمزه تر می باشد. نوع زرد آن راحت تر به ثمر می رسد و بهتر است آن را خنک مصرف نماییم.

لیست قیمت میوه پاپایا در بازار

لیست قیمت میوه پاپایا در بازارچون درخت پاپایا در ایران وجود ندارد این میوه در گروه میوه های وارداتی به کشور ما قرار می گیرد و به همین دلیل نسبت به سایر میوه های داخلی قیمت بالاتری دارد، با وجود این کشاورزان ما در تلاش اند تا بتوانند این گیاه را در ایران به عمل بیاورند اما به طور کلی می توان گفت که قیمت این میوه بسته به وجود هر یک از شرایط زیر میتواند قابل تغییر باشد:

  • کشور صادر کننده ی این محصول
  • مدت زمان رویش بذر
  • رشد طبیعی یا گلخانه ای

خرید بدون واسطه بهترین میوه های استوایی

خرید بدون واسطه بهترین میوه های استواییخرید پاپایا تازه که امروزه از طریق فروشگاه های لوکس که معمولا دارای سایت اینترنتی می باشند به صورت مستقیم یا از طریق سفارش آنلاین انجام می شود. فروش میوه پاپایا در این فروشگاه ها به صورت تازه، خشک، مخلوط با سایر میوه ها و کومپوت عرضه می گردد. این میوه های استوایی را می توان به صورت عمده از برخی سایت های اینترنتی خرید و بدون واسطه و با کمترین قیمت بازار، برای مراکز پخش و دیگر مغازه داران در سراسر کشور ارسال نمود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مرتضی خوشخو
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09103404739
telegram icon تلگرام: tidafruit@
instagram icon اینستاگرام: tidafruit
email icon پست الکترونیکی: tidafruits@gmail.com

درباره ی talia

دیدگاهتان را بنویسید