سرخط خبرها
خانه / میوه پاپایا / فروش میوه پاپایا در ایران به صورت تازه

فروش میوه پاپایا در ایران به صورت تازه

میوه پاپایا یکی از میوه هایی می باشد که در مناطق حاره ای کشت می شود. این میوه با طعم خوب و حالت لطیفی که دارد در سالاد میوه بسیار فوق العاده می باشد. پاپایا جزه میوه های دانه دار است که جدا کردن دانه و پوسته ی آن آسان است. شکل پوره ی آن نیز در بازار وجود دارد‌. شکل رسیده ی آن به صورت زرد رنگ می باشند. فروش میوه پاپایا در ایران نیز انجام می شود که یا مراجعه به مراکز فروش آن ها در فصول خاصی از سال می توانید آن هارا تهیه نمایید.

فروش میوه پاپایا در ایران به صورت تازه

مشخصات میوه پاپایا یا خربزه درختی

مشخصات میوه پاپایا یا خربزه درختیاین میوه در کشور های هند و فیلیپین و مناطقی که آب و هوای مناسب دارند کشت می شود. در ایران نیز در مناطقی از شهر سیستان و بلوچستان کشت می شود. 

این میوه از ساقه ای به ارتفاع ۴ تا ۱۰ متری تشکیل شده که دارای برگ های فراوانی می باشد. میوه ی رسیده ی آن به رنگ زرد است که به محض رسیدن می توان آن را خورد. اندازه ی میوه ۱۵ تا ۴۵ سانت می باشد. 

فروش میوه پاپایا به صورت اینترنتی

فروش میوه پاپایا به صورت اینترنتیراه های فروش بسیاری از این میوه در کشور وجود دارد که راه اینترنتی یکی از انواع آن است. در فروش اینترنتی انواع مختلف آن در اندازه ها و شکل های متفاوت به فروش می رسند که به دلیل تنوع بالا آن ها از استقبال بسیار خوبی برخوردار شده است.

فروش میوه وارداتی توسط این سایت ها انجام می گیرد که برای خرید به انواع معتبر آن مراجعه نمایید.

عرضه میوه پاپایا تازه به سراسر کشور

عرضه میوه پاپایا تازه به سراسر کشورمیوه پاپایا همانطور که گفته شد در مناطق کمی از ایران کشت می شود. به همین دلیل بسیاری از انواع آن ها وارد کشور می شوند. بعد در سراسر کشور در بسته بندی های مختلف عرضه می شوند.

نمایندگی های بسیار زیادی در سراسر کشور وجود دارد که انواع مختلف آن را در همه ی شهر ها عرضه و به فروش می رسانند.

پرورش پاپایا در شهر های یزد و هرمزگان نیز انجام می شود که شرایط خاص خودش را دارد.

قیمت خرید میوه پاپایا در بازار ایران

قیمت خرید میوه پاپایا در بازار ایرانمیوه پاپایا به دلیل خواص بسیار زیادی که دارد از میوه های پرطرفدار کشور می باشند که انواع آن ها را کیفیت های مختلف به فروش می رسند‌.

قیمت میوه پاپایا در بازار میوه ایران با توجه به اندازه و کیفیت آن ها متفاوت است که برای اطلاع از قیمت آن ها می توانید به نمایندگی ها و یا فروشگاه های فروش آن ها مراجعه کنید.

پاپایا یکی از میوه های وارداتی و استوایی می باشد. برای خرید میوه استوایی می توانید به مراکز گفته شده مراجعه کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مرتضی خوشخو
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09103404739
telegram icon تلگرام: tidafruit@
instagram icon اینستاگرام: tidafruit
email icon پست الکترونیکی: tidafruits@gmail.com

درباره ی talia

دیدگاهتان را بنویسید