سرخط خبرها
خانه / میوه آووکادو / بازار فروش آووکادو تهران عمده

بازار فروش آووکادو تهران عمده

آووکادو نوعی میوه شبیه به گلابی است که در مناطق گرم استوایی رشد می کند. این میوه سبز رنگ است و برگ آن هم سبز رنگ است و در تمام عمر به این رنگ خواهد ماند. آووکادو هسته ای درشت دارد و حدود دهه ۴۰ وارد ایران شده است. این میوه برند های مختلفی دارد که آووکادو تهران از همه آنها معروف تر است.

بازار فروش آووکادو تهران عمده

اطلاعاتی درباره انواع آووکادو تهران

اطلاعاتی درباره انواع آووکادو تهران همانطور که اشاره کردیم آووکادو نوعی میوه گرمسیری استوایی است که نیم قرنی از ورود آن به ایران می گذرد و طی این سال ها به یکی از میوه ها محبوب و پر طرفدار در ایران تبدیل شده است و حتی در چند سال اخیر شاهد آن هستیم که این میوه به کشور های همسایه نظیر عراق، قطر و کویت صادر می شود.
این میوه خوشمزه استوایی نه تنها مزه خوشی دارد بلکه خواص دارویی و درمانی بسیاری هم دارد. یکی از مهمترین خاصیت های این میوه تصفیه کردن خون است، با استفاده از این میوه بیماران خونی دیگر نیاز نیست نگران از دست دادن جان خود باشند و یا از هزینه های گزاف دارو بر نیایند بلکه با خرید چند عدد آووکادو در روز می توانند به این بیماری ها فائق آیند.
آووکادو تازه را می توان از عمده فروشی ها و یا مستقیما از تولیدکنندگان دریافت و خریداری کرد. آووکادو تازه دارای منبع عظیمی از ویتامین K, B,C,E و اسید فولیک و پتاسیم است. همچنین می توانید به این موارد ۷۵درصد فیبر محلول و ۲۵ درصد فیبر نامحلول اضافه کنید.
حتما برایتان جالب است که یک میوه با این میزان خواص و ویتامین برای چه بیماری هایی مفید است. اگر بخواهیم تنها به نمونه هایی از درمانگر بودن این میوه اشاره کنیم می توانیم به درمان بیماری های نظیر سکته قلبی، سرطان، پوست و لاغری بیش از حد اشاره کنیم که با مصرف این میوه می توانید تا حد زیادی از ابتلا به این بیماری ها جلوگیری کنید.

توزیع ویژه آووکادو تهران

توزیع ویژه آووکادو تهران توزیع آووکادو با بهترین وسایل نقلیه که از لحاظ استاندارد بالاترین رتبه را دارند و دارای سردخانه هستند انجام می شود. آووکادو تهران به علت با کیفیت بودن نه تنها در استان تهران بلکه به سراسر کشور هم ارسال می شود.
قیمت آووکادو در ایران از تناسب خوبی برخوردار است و افراد با هر توان مالی می توانند این محصول را خریداری کنند و از خواص بیشمار آن استفاده کنند و از خوردن آن لذت ببرند.
همانطور که اشاره کردیم آووکادو دارای خواص بیشمار است و همین مسئله سبب شده تا مخاطبان آن روز به روز ارتقا پیدا کند و طبق ابلاغیه وزارت آمار و اطلاعات بیشترین میزان صادرات در میان میوه های استوایی موجود در ایران متعلق به این میوه است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مرتضی خوشخو
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09103404739
telegram icon تلگرام: tidafruit@
instagram icon اینستاگرام: tidafruit
email icon پست الکترونیکی: tidafruits@gmail.com

درباره ی talia

مطلب پیشنهادی

قیمت میوه

قیمت میوه آووکادو در بازار

میوه آووکادو خارجی با انواع قیمت های مختلف در بازار پخش می شود که عمده …

دیدگاهتان را بنویسید